Narty

 
Co zrobić z nowymi nartami? Kiedy i jak serwisować narty?
 
To pytania, które bardzo często się pojawiają.
Nowe narty prawie nigdy nie nadają się od razu do użytku. Oczywiście da się zjeżdżać, ale to odbiega od możliwości jakie osiągniemy po profesjonalnym tuningu.
Każde narty po kilku dniach na stoku wymagają małego serwisu – drobnych poprawek oraz smarowania.
 
Jak to się odbywa?
 
Nie ma potrzeby dokładnego opisywania całej gamy czynności serwisowych. Wystarczy w miarę precyzyjnie określić swoje oczekiwania. Obsługujemy każdego – od zawodnika do amatora. Dorosłych i dzieci. Każdy wymaga indywidualnego podejścia
 
Czynności serwisowe:
 
- Wyrównywanie ślizgów i nanoszenie odpowiednie struktury ślizgu – to gładki poślizg i dobre prowadzenie nart.
- Wyrównanie i naostrzenie krawędzi pod odpowiednim kątem – to płynność jazdy i trzymanie na twardym śniegu. Ostre i równe krawędzie to bezpieczeństwo i skuteczność. Polerując krawędzie używamy takich samych urządzeń jak elita alpejskiego Pucharu Świata. Nic lepszego nie wymyślono.
- Wygrzewanie nart w specjalnej komorze – nowość w naszej ofercie, nowość w Polsce. Na narty grubo nakładamy smar i wstawiamy do specjalnej komory. Cały proces trwa 24 h. Ślizgi nart maja strukturę jak gąbka, długotrwałe nagrzewanie w niskiej (65 st) temperaturze powoduje wchłonięcie całego smaru, co daje lepszy poślizg, konserwację oraz zabezpieczenie spodów nart. Cały zabieg nie wpływa na charakterystykę sprzętu.
 
 
Gwarancją naszej jakości jest szwajcarska precyzja maszyn Montana.
 
 
 
 
 
 
 
Dodatkowo przynajmniej raz w sezonie warto sprawdzić wiązania na maszynie Jet Bond. To bardzo precyzyjne urządzenie sprawdzi czy rzeczywista jakość sprężyn w naszych wiązania pokrywa się z ustawioną na skali wartością.
 
 
 
 


Nasi partnerzy: